Vrácení - výměna - reklamace zboží
Vrácení a výměna zboží
V zákonné 14-denní lhůtě má kupující právo odstoupit od kupní smlouvy (zboží vrátit) nebo k výměně zboží. Jedinou podmínkou je, že při kontrole doručeného zboží a při rozhodování, jestli si ho necháte doma, bude zacházeno se zbožím jako na běžné prodejně před jeho zakoupením.
Pokud se kupující rozhodne pro vrácení nebo výměnu zboží, zašle nepoužité a nepoškozené zboží včetně všech označení, letáků a originálního balení jako krabice a originál igelity s označením výrobce (nevztahuje se na igelity nebo krabice použity pouze k přepravě, které můžou být nahrazeny).
Náklady na zpětnou přepravu hradí kupující. Do 14 dnů od převzetí zboží prodejcem bude zákazníkovi vrácena přislouchající suma za zboží (včetně nákladů na dodání zboží, pokud byla vrácena kompletní objednávka).
Při výměně zboží je obvykle zákazníkovi vytvořena nová objednávka.
Případy, kdy prodávající zaslal svojí chybou nesprávné zboží, zasílá při výměně správný kus na své náklady.
Použijte, prosím, tento formulář, stáhněte a vytisknete. Pokud doma nemáte tiskárnu, použijte jej jako vzor. Vyplněný zašlete k nám spolu se zbožím (nebo přiložte potřebné informace na jakémkoli papíru).
Zboží na výměnu nebo vrácení peněz musí být nepoškozené, nepoužité (pouze v rámci zkoušení) a kompletní. Nesundávejte cedulky a nálepky se sériovým číslem. Letáky a originál krabice přislouchající k výrobku jsou nutné k vrácení. PROSÍME NEPOLEPUJTE ORIGINÁLNÍ KRABICE LEPÍCÍ PÁSKOU, NEPIŠTE NA NĚ ADRESY. Igelity použity k přepravě (například u matrací) je možné opětovně použít pro vrácení, je potřeba je pouze dobře zalepit.
(Podrobní informace k odstoupení od smlouvy či výměně zboží najdete i v obchodních podmínkách v bodě 5.)
Reklamace zboží
- Zákazník nejprve vyplní reklamační protokol (nebo ho použije jako vzor) a zašle ho elektronicky k nám na objednavky@dreamlux.cz. Pro rychlejší vybavení ihned s fotografiemi závady. (U proležení matrace je potřeba na rovném podkladu položit přes matraci dlouhou tyč, vodováhu apod., aby bylo patrné proležení na fotce.)
- Reklamaci postoupíme výrobci. Výrobce může v případě nejednoznačnosti reklamované vady požadovat reklamovaný výrobek stáhnout k posouzení.
- Na základě přiložených podkladů bude reklamace odborně posouzena a bude stanoven další postup při vyřizování reklamace. Oprávněnost nebo neoprávněnost reklamace vždy posuzuje výrobce, který vydá své písemné stanovisko k reklamaci. V případě, že bude reklamace shledána jako oprávněná, bude kupujícímu dle dohody zaslán opravený výrobek, nový kus nebo vrácena kupní cena.
- Poškozený díl nebo kus si výrobce převezme s výměnou za nový díl nebo kus (pokud nebyl předtím již stáhnoutý k posouzení).
Reklamace vyřizují naši dodavatelé v co nejkratší možné lhůtě. Zákonná maximální lhůta pro ukončení je stanovena na 30 dní od zahájení reklamace.
(Další podrobní informace k reklamaci najdete i v obchodních podmínkách v bodě 6.)