Dotazy a odpovědi
V potvrzení objednávky najdete orientační den odeslání v přepočtu na pracovní dny.
Jsme rádi, když s námi komunikujete, našich zákazníků si vážíme. Neváhejte se zeptat cokoliv, radi vám váš dotaz zodpovíme. Tady najdete některé ty často opakované:
- Koupit matrace přes internet? To myslíte vážně?
- Proč se dodání atypického rozměru matrace/postelového roštu opožďuje?!
- Když je uvedeno u matrace expedice do 10 dnů, je to opravdu celých 10 nebo to může být cca i 5?
- Co když už nechci čekat/chci zrušit objednávku?
- Co když mi matrace, kterou jsem si objednal, nevyhovuje?
- Kdy dostanu fakturu?
- Změřil jsem špatně postel/matraci.
- Má certifikát?
- Matrace má jinou barvu pěny!!!
- Prodloužená záruka
- Jak správně určit pravý nebo levý rošt?
Koupit matraci přes internet? To myslíte vážně?
Samozřejmě. Jsme v tomto ohledu přesvědčeni, že při vhodném informovaném výběru je to dobrá volba. Když přijdete na prodejnu, máte k dispozici všechny možné matrace k vyzkoušení? Víte, jak se budete cítit po měsíci spaní na dané matraci? Nemyslíte, že prodejce na prodejně se vám bude snažit vnutit hlavně to, co má zrovna v obchodě?
U nás máte naprosto široký výběr matrací, při koupi vám rovněž dobře poradíme, o své zkušenosti se s vámi rádi podělíme, vysvětlíme. Matrace nepůjčujeme, ale u těch nejkvalitnějších matrací je možnost dohodnout předem měsíc dlouhou lhůtu k otestování, u běžných matrací platí stejné pravidla jako při nákupu jiného zboží přes internet, které je možné neporušené vrátit nebo vyměnit. Samozřejmě vám při dodržení veškerých nutných pravidel vrátíme plnou platbu za zboží. Vše najdete v obchodních podmínkách našeho internetového obchodu.
Proč se dodání atypického rozměru matrace/postelového roštu opožďuje?!
Není možné skladovat veškeré množství objednávaných rozměrů matrací a roštů. Uvedené doby k odeslání atypických a neskladových položek na stránkách našeho internetového obchodu jsou orientační, do výroby se objednávky zařazují v pořadí v jakém jsme je obdrželi a poté odeslali výrobci. Jednotliví dodvatelé dělají vše proto, aby vaši objednávku vyrobili načas. Někdy to ale není možné kapacitně, takže konkrétní termín dodání záleží od vytíženosti výrobce v čase objednání.
1. Nejvytíženější je zpravidla období Vánoc a nového roku. Termín se prodlužuje o dovolené a dny pracovního volna.
2. Rovněž celozávodní dovolené v období vánočních svátků a v létě představují posun termínů. To může představovat i celý pracovní týden.
3. Posunout proces výroby mohou i výpadky vstupního materiálu (konkrétní druh pěny na výrobu matrace nebo dřevo na postel či rošt...).
Když je uvedeno u matrace expedice do 10 dnů, je to opravdu celých 10 nebo to může být i 5?
Ano, může to být i méně.
Co když už nechci čekat/chci zrušit objednávku?
Napište nám co nejdříve, že si přejete objednávku zrušit, peníze vám vrátíme. Vaše objednávky jsou pro nás závazné a jsou zadané do výroby, kterou je nutné tím pádem zrušit.
Co když mi matrace, kterou jsem si objednal, nevyhovuje?
Tak jako u jiných druhů zboží objednávaných přes internet, můžete vrátit i matraci. Platí zde stejné podmínky. Kromě neporušenosti výrobku je potřebné uchovat nepoškozené sériové číslo výrobku a veškeré přibalené letáky! Vrácení si zabezpečujete sami, včetně úhrady poštovného. Více naleznete v našich obchodních podmínkách v bodě 5. Je možná i individuální dohoda, záleží od situace.
Kdy dostanu fakturu?
Fakturu obdržíte v elektronické podobě ihned po zaevidování platby v objednávce. To znamená
- při platbě kartou: ihned po zaplacení,
- při platbě bankovním převodem: po připsání příslušné částky na náš účet a po spárování platby s vaší objednávkou,
- při platbě na dobírku: po přijetí platby na náš účet od dopravce (který vám doručil zásilku a převzal vaši platbu) a spárování platby s vaší objednávkou.
Změřil jsem špatně postel/matraci
U některých rozměrů není problém, vyměníme. Atypické a zákazkové zboží řešíme individuálně. Zavolejte, probereme to.
Má certifikát?
Pokud se jedná o matrace, každý výrobce při prodeji svých výrobků musí splňovat základní standardy zdravotní nezávadnosti, proto má každá potahová látka, matracové pěny a další použité materiály certifikát, minimálně základní Öko-Tex Standard a další.
Matrace má jinou barvu pěny!!!
Každý výrobce matrací bez výjimky si uplatňuje výhradní právo na změnu barvy matracových pěn či potahů, které nemají vliv na užitné vlastnosti výrobku. Barva pěny neovlivňuje tuhost, ani jiné užitné parametry matrace. Rovněž se to týče povrchové profilace, která může mít jiný tvar, ale stejný účinek.
Prodloužená záruka
Pro využití standardní dvouleté záruky není nutné dělat nic, pro uplatnění prodloužené záruky je ve většině případů nutnépo zakoupení zaregistrovat výrobek na stránkách výrobce. Bližší informace vždy naleznete v letácích přiložených k výrobku. Pro lepší orientaci jsme pro vás připravili přehled pokynů k aktivaci prodloužené záruky u jednotlivých výrobců.
jak správně určit PRAVÝ nebo leVÝ rošt
Potřebnou verzi výklopného roštu určíte podle výklopu od nožního čela postele směrem doprava nebo doleva. Více naleznete v našem článku zde.
Pokud jste nenašli svůj dotaz zde, napište nám na info@dreamlux.cz nebo napište přes kontaktní formulář. Těšíme se na vaše zprávy!